IT-Forsyningen

Indhold for IT-Forsyningen

IT-Forsynin­gen

Har du brug for IT-nærsupport ved personligt fremmøde?

Har du brug for IT-nærsupport ved personligt fremmøde, er det muligt at få hjælp mandag til og med torsdag fra kl. 9 til 11.

IT-nærsupporten finder du på 1. sal på Rådhuset.

Du skal fortsat bruge Servicedesken til at bestille IT-udstyr. Udstyret vil herefter blive udleveret  i Nærsupporten i åbningstiden fra 9 - 11. 

PC'er udleveres af IT-Forsyningen og øvrig udstyr leveres direkte fra leverandør- 

Har du brug for hjælp, men ønsker telefonisk betjening?

Har du brug for hjælp, men ønsker telefonisk betjening kan du ringe til IT-Supporten på 25 52 80 08.

Åbningstiderne er:
Mandag – onsdag 7 – 16
Torsdag 7 – 17
Fredag 7 - 14

Har du brug for hjælp, men ønsker at gøre brug af selvbetjening?

Du kan altid oprette en sag i Servicedesken. Her kan du beskrive det problem, du skal have hjælp til.
IT-Servicedesken tilgår du her:https://it-servicedesk.it-forsyningen.dk/

Du har defekt udstyr der kræver reparation?

Har du defekt udstyr har du mulighed for at kontakte IT-Forsyningen enten via Nærsupport, telefonisk eller i Servicedesken. Her vil du blive orienteret om praksis.

Du skal bestille nyt IT-udstyr?

Du skal fortsat bruge Servicedesken til at bestille IT-udstyr.
Udstyret vil i den kommende tid blive udleveret i Nærsupporten i åbningstiden kl. 9 – 11.

Du har brug for hjælp ved driftsnedbrud

Ring til IT-Forsyningens tekniske vagt på 25 52 80 09. Der er åbent døgnet rundt.

Viden om brugeradmin­ist­rat­ion og udstyr

IT-driftsme­dde­lse­r på din telefon

Ønsker du at modtage IT-driftsmeddelelser fra IT-Forsyningen, skal du blot oprette en sag i IT-Servicedesk.

Skriv dit telefonnummer og at du ønsker at modtage en sms ved driftsnedbrud. 

Du kan også tilmelde dig via IT-Forsyningens hjemmeside 

Så får du besked, når der er nedbrud. 

 

 

Spørgsmål Acadre ?

Spørgsmål og driftsstatus på Acadre findes i Loop 
​Læs mere her 

IT-Forsynin­gen­s softwarecen­ter

Nu skal du selv hente de programmer, du skal benytte i dit daglige arbejde. 
Du skal benytte Softwarecentret som ligger på din pc. 
Det er nemt at hente - se vejledningen her. 

Adgang til de systemer, du har hentet, får du via systemadministrator eller via IT-Forsyningen.

Har du eller dine kolleger udfordringer med softwarecentret eller at tilgå programmer, skal I ikke holde jer tilbage med at tage kontakt til IT-Forsyningen på tlf.: 25 52 80 08

Superbruger­kor­pse­t

 
Der holdes 4 ordinære møder om året. Ved større begivenheder, f.eks. udskiftning af simkort i forbindelse med ny teleleverandør, eller en opdatering af f.eks. Microsoft Officepakken kan der være behov for større mødeaktivitet.

Korpset består af ca. 30 deltagere fra rådhuset og det eksterne område.
 
Vi lægger stor vægt på, at deltagerne har meldt sig frivilligt, har lyst, evne og interesse for it.
Vi oplever at have et aktivt og engageret korps.