Telefon

Indhold for Telefon

Telefoni

Fremtidens Telefoni i Fredensborg Kommune


Målet er at alle borgere, virksomheder og samarbejdspartnere, der telefonisk er i kontakt med os, oplever en professionel telefonhåndtering, hvor der tages godt hånd om hver enkelt henvendelse. Vi skal tilbyde en sammenhængende og gennemsigtig service samt en god og fyldestgørende borgerbetjening.
 
Telefonkontakten med Fredensborg Kommune skal opleves som imødekommende, hjælpsom og kompetent. 
 
Dette skal vi opnå ved:
 
1.     Tilgængelighed – Telefonisk kontakt til Fredensborg Kommune er overskuelig og sikker. Ingen opkald står ubesvarede. 
2.    Høj service – Telefoniske henvendelser betjenes kompetent og hjælpsomt, uanset hvor i kommunen besvarelsen bliver givet, så borgerne føler sig hørt og professionelt behandlet.

Hent God telefonpraksis her

Kom godt i gang med Jabber og Samwin - kvikguides

Jabber vejledninge­r

Vi ønsker en bedre telefonbetjening og dermed sikre en bedre borgerbetjening. Dette kan Jabber bidrage med, idet den tilbyder en bred vifte af mere tidssvarende funktioner og muligheder.

Når Jabber installeres på din mobiltelefon, vil du kunne modtage- og viderestille kald, selv om du ikke sidder på din plads. Jabber vil på sigt afløse de aldrende ip-telefoner.

Cisco Jabber til iPhone - Installations- og brugervejledning

Cisco Jabber til Android - Installations- og brugervejledning

Videovejled­nin­ger

Herunder kan du se tre små videoer 

Den første er introduktion til fremtidens telefoni, og dernæst to små videoer, som fortæller om henholdsvis Jabber og Samwin. 

Indhold for Telefon