Bemærk at hvis du indtaster forkerte login-oplysninger mere end 3 gange bliver din bruger låst..

Telefoni
Fremtidens Telefoni i Fredensborg Kommune
Målet er at alle borgere, virksomheder og samarbejdspartnere, der telefonisk er i kontakt med os, oplever en professionel telefonhåndtering, hvor der tages godt hånd om hver enkelt henvendelse. Vi skal tilbyde en sammenhængende og gennemsigtig service samt en god og fyldestgørende borgerbetjening.
Telefonkontakten med Fredensborg Kommune skal opleves som imødekommende, hjælpsom og kompetent.
Dette skal vi opnå ved:
1. Tilgængelighed – Telefonisk kontakt til Fredensborg Kommune er overskuelig og sikker. Ingen opkald står ubesvarede.
2. Høj service – Telefoniske henvendelser betjenes kompetent og hjælpsomt, uanset hvor i kommunen besvarelsen bliver givet, så borgerne føler sig hørt og professionelt behandlet.
Kom godt i gang med Jabber og Samwin - kvikguides
-
pdf07-03-2022Vejledning til telefonsvarer
-
pdf16-11-20211. Jabber Søg og Installation
-
pdf16-11-20212. Jabber - PC - Startvejledning
-
pdf16-11-20213. Jabber - Mobil Startvejledning
-
pdf16-11-20214. Jabber med headset
-
pdf16-11-20215. Ringegrupper og Samwin - vejledning
-
pdf11-02-2022Beskrivelse af call pick-up gruppe
-
pdf11-02-2022Beskrivelse af ringegruppe - vejledning
Jabber vejledninger
Vi ønsker en bedre telefonbetjening og dermed sikre en bedre borgerbetjening. Dette kan Jabber bidrage med, idet den tilbyder en bred vifte af mere tidssvarende funktioner og muligheder.
Når Jabber installeres på din mobiltelefon, vil du kunne modtage- og viderestille kald, selv om du ikke sidder på din plads. Jabber vil på sigt afløse de aldrende ip-telefoner.
Cisco Jabber til iPhone - Installations- og brugervejledning
Cisco Jabber til Android - Installations- og brugervejledning
Videovejledninger
Herunder kan du se tre små videoer
Den første er introduktion til fremtidens telefoni, og dernæst to små videoer, som fortæller om henholdsvis Jabber og Samwin.