Bemærk at hvis du indtaster forkerte login-oplysninger mere end 3 gange bliver din bruger låst..

Citrix Exit
Vi har besluttet i samarbejde med Direktionen, at udfase Citrix som platform for afvikling af programmer. Det betyder i praksis, at Citrix fases ud med udgangen af september 2023. Dette tidspunkt falder sammen med, at vi ikke fornyer vores licenser til Citrix.
Hvorfor stopper Citrix?
De primære årsager til at ikke mere skal anvende Citrix er:
- Komplekst miljø som kræver højt kompetenceniveau.
- Økonomi.
- Kapacitet i vores datacenter.
- Svært at udnytte online møder med WebEx og soft phones som Jabber optimalt.
HelpDesk og IT-driftsstatus
HelpDesken træffes telefonisk på 72 56 22 22 - mandag - fredag 8 - 13.
IT-skranken har åbent hverdage fra 8 - til 10
Har du brug for hjælp til IT kan du oprette en sag i TopDesk her -
Med TOPdesk er det muligt at:
- Indberette IT sager
- Søge hjælp og vejledninger
- Bestille brugeroprettelser/brugerændringer
- Søge kontakter i kommunens telefonbog
- Få overblikket over ens registrerede IT-udstyr
- Bestille nyt IT udstyr
Vigtigt! Opdatering af PC
Mange af kommunens PC’ere skal have opdateret deres drivere, som har stor betydning for en stabil drift & vigtig for IT-sikkerheden - Se nedenfor!
TSP og Rådhusservice
Her kan du oprette en sag hos din Rådhusbetjent eller lokale Teknisk Service Personel.
Husk udover opgavebeskrivelsen at angive den præcise lokation samt lokale.
Vedhæft gerne fotos.
Superbrugerkorpset
Korpset består af ca. 30 deltagere fra rådhuset og det eksterne område.