Ny leveringsadresse på varer til rådhuset

Ny leveringsad­res­se til varer til rådhuset


Fredensborg Kommune et gået ind i et nyt grønt logistik samarbejde med citylogistik.

Det betyder, at du nu skal bruge en anden leveringsadresse, når du bestiller varer til Rådhuset. 

Alle varer skal sendes til Firskovvej 31, 2800 Lyngby. 
 
Og denne service er kun for dig der arbejder på rådhuset.
 
Når din vare bliver sendt til vores fjernlager i Lyngby, køres den i elbil det sidste stykke til Fredensborg Rådhus. Fremover vil varerne blive samlet til bunke og leveret to gange om ugen, i stedet for at hver leverandør kører forbi rådhuset.
Det er både godt for klimaet og for vores betjente, som ellers skal tage imod de mange pakker flere gange om dagen.  
 
Det gælder for alle varegrupper undtagen: 
  • Let fordærvelige vare (fødevare)
  • Møbler der skal samles af leverandøren og tekstiler der skal byttes
  • Større byggevare
  • Og ved sjældne tilfælde akut ordrer 
Husk at det kun gælder varer som skal leveres til Rådhuset. 
 
Skriv altid dit center og 210-Fredensborg Kommune som afsender, sæt dig selv som att., når du bestiller din vare. Så ved citylogistik og rådhusbetjentene, hvor pakken skal hen. 
 
Hvis du bestiller dine varer i indkøbssystemet rakat, så se guiden om hvordan du ændrer leveringsadressen fra Egevangen 3 B, 2980 Kokkedal til Firskovvej 31, 2800 Lyngby. 

Se mere

Vil du vide mere om konceptet City Logistik - se video her 

Kontakt

Hvis du har yderligere spørgsmål, til hvilke varegrupper der er omfattet af ordningen, eller hvordan du vælger den rette leveringsadresse i vores indkøbssystem, kontakt da:

Katrin Snorrason 
Center for Økonomi, Løn og Indkøb
kasn@fredensborg.dk
 

Har du generelle spørgsmål til projektet så kontakt:
Hanne Collin Eriksen 
Center for Byudvikling, Miljø og Erhverv
hace@fredensborg.dk